Igen och igen...

 
Jag satsar. Mot fortsatt bloggande. Igen.
 
Just nu är det lite regnigt och grått här men det stör mig inte så mycket. Jag har nämligen avnjutit några veckor av dotterbesök! Hon åkte i fm. och det blir tomt, tyst och lite mindre disk. 😊 
Jag känner dock att jag fått tanka lite dottermys.
 
Den här Coronan har ju satt stopp för resorna till kungliga huvudkommunen och möjligheten att se henne spela fotboll! Men det är bara att genomlida! Förhoppningsvis tar eländet slut inom överskådlig tid...
 
I morgon ska jag jobba en vecka. det kan vara bra med lite rutiner och att måsta kliva upp på morgonen. Det är lätt i livet som pensionär att surfa bort en stund eller två på morgonen, läsa och bara ligga och dra sig. Lite för länge. 
 
Det är inte bara bloggandet jag måste skärpa mig på alltså, utan även rutinerna. Kanske även lite bättre kost och motion kan vara bra. Jag kom lite av mig med det i slutet av april men det tar vi en annan gång.  
 
Ha det!
💖 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0